1
Plugga på distans, men vad?
Postat av Hampz. den 8 December 2014, 14:37
8 kommentarer · 577 träffar
Hellu!
Har fått ett ryck och känner att de hade varit nice och plugga ett par år, och de börjar ju bli som dags att ansöka redan nu.
Hade passat mig väldigt bra att plugga på distans då jag har bra självdisciplin,
frågan är bara vad som är värt att köra på?
Det jag öppnade mina ögon lite extra för är Nätverksadministration / Nätverkstekniker.
Känns som att de faktiskt behövs lite överallt i dagsläget.
Samtidigt känns de som att den marknaden är ganska full när de gäller arbete?
Någon som pluggat till detta och vet på ett ungefär hur det ser ut där ni bor?
Vad finns de annars för alternativ för en som är väldigt intresserad utav IT att satsa på?
Ser gärna att utbildningen är under en lite längre period dessutom.
Kom gärna med förslag och lite egna tankar om vad som kan vara värt att plugga inom IT, är helt öppen för förslag och är intresserad utav det mesta, man vill ju gärna plugga något man är intresserad utav, annars kan de lika gärna vara.
MVH
Har fått ett ryck och känner att de hade varit nice och plugga ett par år, och de börjar ju bli som dags att ansöka redan nu.
Hade passat mig väldigt bra att plugga på distans då jag har bra självdisciplin,
frågan är bara vad som är värt att köra på?
Det jag öppnade mina ögon lite extra för är Nätverksadministration / Nätverkstekniker.
Känns som att de faktiskt behövs lite överallt i dagsläget.
Samtidigt känns de som att den marknaden är ganska full när de gäller arbete?
Någon som pluggat till detta och vet på ett ungefär hur det ser ut där ni bor?
Vad finns de annars för alternativ för en som är väldigt intresserad utav IT att satsa på?
Ser gärna att utbildningen är under en lite längre period dessutom.
Kom gärna med förslag och lite egna tankar om vad som kan vara värt att plugga inom IT, är helt öppen för förslag och är intresserad utav det mesta, man vill ju gärna plugga något man är intresserad utav, annars kan de lika gärna vara.
MVH