Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Backpacker resa

Postat av SIBBSTERNATORN! den 2 December 2014, 11:48
5 kommentarer · 541 träffar
Tjenare alla Rockers!

Nu är det så att om 2 månader ska jag iväg på mitt livs äventyr nämligen ut och backpacka i 1 år!
Till min fråga, ni som varit ute och rest i Asien och Oceanien etc finns det några sköna resmål/sevärdheter ni kan ge tillkänna?

Har även en fråga angående ryggsäckar/daypacks. Ryggsäcken har jag redan köpt, vart en Osprey Porter 46 och är nu på jakt efter en daypack då den ryggsäcken känns alldeles för obekväm att gå runt med på dagarna.
Mina kriterier på daypacken är: Inte mer än 30liter, ska ha sköna "straps" både för axlar/midja/bröstkorg inte för mycket fack samt ett airflow mellan min rygg och ryggsäcken så man inte springer runt som svettlöken Åke hela tiden.

Daypacks jag kollat på är Osprey Daylite, Osprey Raptor och Pacsafe Luggage Venture Safe 25L GII (Den sista verkar mest gedigen dock har den inget Airflow som jag nästintill tycker är ett krav)

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..