Bör jag ändra något?
Tränar 5 dagar i veckan.
Använder mig utav dessa kosttillskott till min frukost/lunch/mellanmål/kvällsmat
Bör jag ändra något?
Morgon: (06.15 - 10.00)
Mutant TEST - kliniskt bevisat höjer testosteronnivåerna!
Kre-Alkalyn - Ökar i styrka och explosivitet
Daa - Boostar nivåerna av testosteron och LH
Whey protein - påskyndar muskeluppbyggnad och återhämtning
Lunch ( typ 12.00-14.00)
Whey
BCAA
Middag: (16.30 - 17:30)
Gainer
Kväll: ( 20.30 - 22:00)
Daa
Gainer - viktökning, energiinlagring, muskelutveckling samt återhämtning!
Kre-alkalyn
Innan träning:
Argine - pumpfrämjande prestationshöjare som snabbt ökar nivåerna av kväveoxid i blodet! Framkallar kraftig pump
Mutant creakong - Höjer prestationsförmågan och ökar muskelvolymen!
Efter träning:
EAA - De åtta livsnödvändiga aminosyror som kroppen själv inte kan tillverka
Whey
Bör jag ändra något?
Får jag fråga dig om Argine; är det kapslar eller pulver du kör med?
"De åtta livsnödvändiga aminosyror"
Såg honom på gymmet idag!
http://3.bp.blogspot.com/_A98_IfudKkQ/SnySCg_-VRI/AAAAAAAAAgY/ayF7IqP9YxU/s1600-h/rebar.jpg
Kreatin och omega-3 är det enda du kan tänkas behöva under bulken.
Sen att ta både EAA och BCAA är onödigt, den aminosyra du kan behöva är L-leucin och det finns i båda.
Ta en kopp kaffe eller ett koffeinpillz innan träning om du känner dig degig.
2. Kreatin kan du använda när du vill, jag själv föredrar just före gymmet.
3. Skippa Daa.
4. Onödigt att använda både BCAA och EAA, kör endast EAA (före träning, på tom mage).
5. Använd gainer så sällan som möjligt, helst endast efter träning med tanke på innehållet.
6. Du behöver bara använda en typ av kreatin, creakong duger alldeles utmärkt.
7. EAA innehåller 9 aminosyror.
Sammanfattning:
Jag tycker att du använder alldeles för mycket kosttillskott, Proteinpulver/Kreatin och EAA är allt du behöver (alt. PWO).
http://instagram.com/gymhulken
Jag tycker du skall köra kreatin monohydrat (billigast & bäst), alltså ingen kreatin blandning. Ta billigaste för du ska ändå bara ha rent monohydrat. Kreatinet tar du antingen under passet tillsammans med t,ex bcaa (vatten funkar också) eller med druvjuice efter passet. Sen kan du köra på ett vassel proteinpulver direkt efter träningen.
HÅLL DIG UNDAN FRÅN PWO!! Att ta pwo innan varje pass är det mest idiotiska som finns. Det slutar ge effekt och du blir trött om du inte tar det, ända gången jag använder pwo är när jag är riktigt trött och ska köra ben typ. Annars räcker en kopp kaffe och en banan innan passet.
Fokusera mer på kosten än dina kosttillskott, istället för att ta en caseinshake innan du ska sova ta t,ex 2,5 dl keso och ett glas mjölk eller istället för att dra en proteinshake på morgonen tillsammans med frukosten stek eller koka ett par ägg och koka gröt.