×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Lite sevärd/konstig dröm

Postat av JWester den 27 September 2014, 15:07
1 kommentarer · 271 träffar
Hej! Alldeless nyligen idag så blev jag fruktansvärt trött på soffan och somnade och vaknade flera gånger då min kompis väckte mig. Men till slut så fick jag somna ifred och då började det sjuka händelsen. Jag började väl drömma 2 dimensionellt tror jag man säger, det första så 'vaknade'' jag och gick lite runt i huset och vart hungrig, min polare ''david'' kommer hem med lite käk som han stoppar i kylskåpet. Jag går in i köket och tittar lite runt och kollar sist i kylskåpet varav jag hittar krossade ägg som jag blir förbannad över. Skriker till david ( KAN DU STÄDA EFTER DIG?!!) David svarar i något stil med ; Jajaja och han går iväg.

Jag plockar då ett par ägg och ska börja steka det, och när jag väl gör det så ser jag att det finns ett annat krossat ägg på köksbordet som jag konstigt nog skrapar ihop och lägger det på stekpannan tillsammans med andra äggen. ( Det var något annat jag hade i stekpannan också men minns inte vad)

Sen så äter jag det (minns inte detaljerat). Gör något tror jag och lägger mig på golvet i köket och somnar. notera ( I drömmen var det en silke matta i röd/grön/vit/rosa färg som jag lade mig på och i verkligheten finns det ingen matta där. Jag vaknar sedan av att jag ligger på golvet och går tillbaks till soffan där jag lade ifrån hela början (verkligheten) och somnar där.

Nu börjar det långa drömmet som jag ska kortfatta: Det var några konstiga delar som jag drömde men det första var i något stil med att jag satt i en bil (mustang gammal modell) med 2 andra polare, den första föraren var någon jag kände men är inte säker på vem det var. Han kunde knappt köra, för mycket gas på låg växel, svängde in på andra filen i smala kurvor osv. Till sist så håller han på och krockar, ( när vi krockar så är det väldigt likt typ som GTA eller så där man flyger lite runt hur som helst ) Vi hamnar då något jävla gräsland där det finns massvis olika fordon ( likt spel ) Jag hoppar av bilen och polarna är borta, ser en mini ''helikopter'' där du endast tar på dig och flyger runt som en helikopter.

Jag flyger runt och åker in i träden och fångar massa äpplen, sedan vips så är jag i nått situation där jag är med 1 gammal klasskompis och hennes bror, hon börjar tjata om hennes piercingar som hon vill jag ska hitta o lämna tillbaks. Jag säger hela tiden att jag har ingen aning vart dem är och börjar visa det jag ''har''. Hennes bror blir intresserad av mina (kort med typ spel inbyggda/bilder) Och helt plötsligt så kommer det en annan väns syrra in i drömmet, hon möter oss UPPÅT VÄND. Alltså står vi normalt men hon står helt tvärtemot, hon står alltså i luften nedvänd och börjar prata ngt om att vi ska iväg hem till henne för filmmys?

Vi alla säger Visst och så säger hon att vi måste paddla båt för vi har inget transportmedel, så vi gör det i en liten ängslig mörk flod (notera att hon HELA TIDEN är uppåt vänd med fötterna i luften och huvudet nära gräset även i båten ) När vi kommer iväg en bit så säger jag : fan jag orkar inte mer, jag ska fixa en bil till oss, alla 3 håller med och hoppar av båten och följer med mig, vi går en bit uppför floden och in i vissa träd.

JUST DÅ ; går jag in i trädens smala grenar/löv och så plötsligt i (verkligheten) häller min polare vatten på mig så att jag ska vakna och då vaknar jag helt förvirrat för jag trodde att när jag gick in i löven så vart det vatten på det. Snacka om mindfucked..

Det var allt.. Ville bara dela med mig av detta.. Helt jävla crazy dröm, kan även tillägga att det var min första '' 2 dimensionell dröm'' eller vad man säger, har bara upplevt sömn paralys men nu har jag upplevt något helt annat! :D


Ha en trevlig lördag
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..