Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-7

Blir alltid så nervös

Postat av IsvaksPatrik den 26 September 2014, 20:22
13 kommentarer · 599 träffar
God afton!

Asså en sak om mig själv som jag stör mig på så satans mycket är att jag alltid ska bli så himla nervös för ingenting.
Det jag menar är att när jag till exempel ska ha ett föredrag inför klassen eller bara ställa mig längst fram och prata inför den så blir jag så jäkla skakig. Klassen består av 28 elever med blandade killar och tjejer.
Jag älskar hela klassen och jag känner mig så säker och trygg man kan bli typ. Jag är också en av de "populäraste" om man får skryta så, men det jag menar är att alla hänger med alla lixom och jag står ofta i centrum. Så jag vill ju inte visa att jag blir så nervös som jag blir. Det skulle bli pinsamt :P
Jag spelar väldigt mycket musik och jag har inga som helst problem med att ställa mig på scen framför hela skolan med ett band och lira lite (har gjort det många gånger). Har till och med åkt iväg på en liten roadtrip med bandet och lirat inför nära 200 helt okända ansikten och det är inga problem. Det är klart man är lite pirrig och excited innan, men när man väl kliver upp på scenen så trivs man.

Så vad ska jag göra för att inte bli så nervös som jag blir just i klassrummet?
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar