Hej!
Nu tänker jag starta en tråd där du kan fråga något om vad som helst och hoppas på att någon av de tusen användare som finns här vet svaret. Tex vilket citat kommer denna filmen ifrån? Eller vilken låt är det här. Det är precis det jag kommer att fråga.
Jag börjar:
1. Vart fasen kommer denna melodi ifrån? Jag har haft den på hjärnan i mer än ett år, säkert. Jag gjorde den exakta melodin i FL och tror att den kommer från någon reklam men hittar den inte:
https://soundcloud.com/isvakspatrik/fragbite-allt-du-soker-hittar-du-har
2. En annan ska som jag undrar över är ett citat från en film. Jag tror att filmen är på engelska men jag har sett den dubbade versionen där de säger på Svenska: "Rikta inte dina äckliga korvfingrar mot mig!" Jag tror att filmen är tecknad.
Så, har du något som har fastnat på hjärnan som du undrar över och har tänkt på men inte kommer på vad det är?
Fråga på'da!
Hur svårt kan det vara?
Hur svårt kan det vara?
Grabben kommer få skuldkänslor
Om han har någon moral i kroppen kommer han få skuldkänslor =)
Om inte annat är du en fjolla som inte kan sätta lite respekt i din bror när du är 18 och han 13 vafan? Lås dörren till ditt rum om inte annat och ha nyckeln i din nyckelknippa..
Smäll till ungjäveln och säg att om du tankar saker till min dator eller porrsurfar igen så ska jag piska dig med en jävla stålvajer!
.
1. gå till pojken
2. berätta för pojken hur du vill ha det/slå honom
3. ta dator
4. sätt lösenord på skiten'
5. Klart!
6. Har du problem? Maila: info@ring-polia.se
Hoppas det hjälpte 18år över inet, 13 irl