Någon mera en jag som spelar elgigantens presentjakt?
Det är ju OMÖJLIGT att lyckas hålla i ett paket?
Jag har kommit massvis med gånger till "Tyvärr hann någon ta paket före dig" men jag har aldrig lyckas hålla i ett paket själv, och nu har jag lessnat..
Sekunderna stämmer ju inte för fem öre, kan ju skiljas typ 10 sekunder ibland från webbläsare till webbläsare, jävla pajas tävling..
Hur går det för er?
Tävlingen hittas här..
http://presentjakten.elgiganten.se/
Fattade bara jävla fel för er som undrar. Läste inte tråden och läste inte på elgigantens hemsida :)
Jo tjena att hon hinner öppna paketen snabbare en mig eller många andra, kärring på typ 60+...
Vinner en jävla tv och kallar skiten riggad.. haha
EDIT: Eller trollar du bara? Du skrev tråden runt 15 och skrev " men jag har aldrig lyckas hålla i ett paket själv, och nu har jag lessnat..", medans Fredrik Karlsson vann TV:n vid 12. Dont even get it..
EDIT igen: Suttit ett tag nu och försökt ta 8-10 paket i olika webläsare. Det enda som händer när tiden rinner ut är att tiden börjar om igen, kul att man nästan har en chans iaf. )))
DET ÄR RIGGAT!!
haha jävla dumjävel
Du ska ha en sak klart för dig, du överdriver!
Det är faktiskt bara några hundra som sitter och gör denna "tävling". Inte flera tusen eller ens i närheten av tusen.
Jag har själv pratat med elgiganten pga min vinst, och då passa jag även på att fråga hur många det var som deltar i tävlingen och dom sa ungefär "Det är extremt stort intresse i denna tävling med över hundra personer som försöker vinna ett och samma paket"
Skriver man "över hundra personer" så gissar jag på iaf att det är RUNT 100, men långt ifrån tusen.. :P
( Detta var dock runt den tiden jag vann, eftersom dom kontakta mig runt halv 1 )
Säkert betydligt fler folk som kör efter klockan 16...
Så visst, möjligt runt 1k pers som sitter och klickar på skitet efter klockan 16...
Ska försöka med ett annat konto i natt hade jag tänkt om jag orkar vara uppe!
För nu är det OMÖJLIGT.. och får jag inget paket inatt så är det garanterat riggat efter att jag har vunnit..
För jag fick flera paket ibörjan, men vann inget. Sen vann jag sen dess så har det varit TOTALT omöjligt, och tror allt är en bluff och att dom bara påstår att folk vinner.
Dom drar 1-3 pers som vinner sen riggar dom hela skitet...
Kolla bara hur många som klagar i varje update dom gör..
Du är fan löjlig, du vinner något för 9000, och sitter och är skeptisk. Du förstår ju inte ens hur tävligen funkar, löjligt
Klockan ett är alla på jobbet, bör inte vara alls många som försöker då. Trots det är det över hundra pers, det är väl klart som korvspad att det lätt är FLER än tiodubbla som försöker på kvällen.
Säg att det är 1000 pers, då är chansen 0.1% att du ska lyckas knycka ett och lyckas du väl med det är chansen kanske 5% eller något att det öppnas när du har det. Gör du matten så märker du själv hur liten chansen är.
But fine, du vinner BARA en TV för nästan 10 000kr.. det är klart att tävlingen är riggad och att ingen kan vinna. Tack för ett gott skratt i alla fall! :)
På mitt andra facebook konto håller jag ytterligare ett paket nu =>
Hoppas på att man har turen igen. =D
( Håller paketet i 1 timme och 10 minuter till så finns ju chanser)
Två konton kvar att ta paket på, sen blire sova ^>
Edit:
Haha, fick det på drygt 10 minuter på alla mina facebook konton vid denna tid :P
Fan så mycket lättare det var vid denna tid hahaha!
Hoppas bara man har turen med sig :)
Får väl se om man vaknar upp lycklig(are) =>
får se om man vinner nått
Edit: gick in på ett paket som skulle öppnas om 2 sek, och då är det redan tagit lol. Bra kampanj.. noooot :(
Edit2: och nu tryckte jag på ett paket när det var 15 sek kvar, men då har klockan börjat om på 15 med ny ägare
Edit3: klickade typ 3 sek innan nu och fick tag på ett. Wtf?
"Tävlingen övervakas för att upptäcka fusk, och Elgiganten förbehåller sig rätten att utesluta deltagare som bryter mot tävlingsreglerna eller om det i övrigt finns skäl för diskvalifikation. Varje fysisk person kan endast delta i tävlingen med ett Facebook-konto. Deltagare som upprättat Facebook-konton med falska identiteter eller i syfte att endast tävla med dessa tillåts inte delta i tävlingen. Elgiganten äger rätten att neka en vinnare vinst eller utesluta deltagare för det fall misstanke om fusk föreligger."