Val 14 sept. (Officiella tråden)
Jag hittade en annan tråd men tycker inte den var så innehållsrik så tänkte det kunde va bra med en ny där vi nu fram till söndag, diskuterar utfrågningar, debatter, vilken partiledare som gjort bäst ifrån sig, opinionssiffror etc etc.
Jag kommer regelbundet uppdatera tråden med ny fakta som läggs fram de närmaste dagarna fram till valdagen.
Diskussionsämnen i denna tråden är alltså det som skrivits ovan.
OBS till er som är under 18, kryssa gärna "Får inte rösta" för att få fram ett tydligare resultat om hur fragbites myndiga röstar. Delta gärna i kommentarsfältet istället!
Jag facking hatar politik.
Va tycker folket om detta? är det okej?
"Så att man börjar lipa av stolthet och hopp för nästa generation"
JO FÖR ATT DET ÄR JU BARNENS EGNA IDÉ LIKSOM :S:S:
Personligen så tycker jag att har barnen läst vad SD vill och är insatta så får dom uttrycka sig hur dom vill. Jag vet inte bakgrunden till videon, men är dom påverkade av t ex en lärare så tycker jag inte det är okej och jag kommer inte lägga min röst på SD bara för att klargöra den saken!
Tycker att man ska lämna barn utanför politik helt och hållet (vilket man, enligt skolplikt SKA göra i så ung ålder).
Det där är hjärntvättning och inget annat, oavsett om man stödjer Sverigedemokraterna eller inte så tycker jag att det är helt sjukt att folk faktiskt stödjer att man lär unga barn att göra sådär mot ett riksdagsparti.
Hade inte ens stöttat det om det var mot Svenskarnas Parti. Vi bor i Sverige, en demokrati där man ska få rösta på vad man vill, oavsett om partiet är långt till vänster eller höger, man ska inte lära småbarn om vad som är rätt eller fel politiskt, då blir det mer som en diktatur.
Fy.
#11 Det där är skitsnack och det vet du. SD är inte ett rasistiskt parti, även om vänstern desperat vill att det ska vara så, av någon sjuk anledning. Förmodligen för att de inte vill ta den otroligt viktiga debatten och istället försöka få sina meningsmotståndare att framstå som sjuka i huvudet istället.
Fragbite är inte till för att vara seriös på...
#SDFORPRESIDENT (endast på fragbite) =)))))))