Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker svar!

Postat av wreckD den 8 Augusti 2014, 10:30
3 kommentarer · 358 träffar
Hallå hallå! Nu är det så att jag skulle vilja ha ett svar på varför man inte ska köpa en bärbar dator för att spela på? Jag har hört att det är mindre prestanda för mer pengar, men då tänker jag att det beror väl helt på vilken stationär man köper osv. Och jag kan förstå att det är klart man kommer få betala lite mer för en bärbar men då så är det ju skärm + tangentbord med om ni förstår vad jag menar.

Jag beställde denna i veckan och anser att den är lika värd som att köpa en stationär: http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/skarmstorlek/laptop-17-tum/msi-ge702pc-078xne/207335.3004/

Och jag personligen anser att det är så mycket skönare med bärbar då jag har lättare för att ta med den om jag ska iväg, LAN:a eller dylikt. Hemma kommer jag självklart koppla in min skärm och mitt tangentbord.

Tacksam för seriösa svar och inte massa spydiga kommentarer då jag vet att jag inte kan ett dugg om datorer! Tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..