Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flytt till Karlshamn, internet hjälp

Postat av KaitarN den 29 Juli 2014, 23:56
8 kommentarer · 427 träffar
Tjenare!

Ska flytta till Karlshamn nu om någon månad och ska bo i ett hus lite utanför stan, dock har jag lite problem gällande internet där som jag hoppas någon här på fragbite kan hjälpa mig med.

Det är såhär min far säger att för att kunna ha fast internet där måste jag ha fast telefoni där också, vilket skulle kosta extra, detta är inget jag är intresserad utav att ha. Stämmer detta?

Andra problemet är att det är en telefonledning dragen till huset men utav någon anledning är det avklippt precis utanför huset. Svårt att förklara men ledningen är liksom av precis vid ingång till huset och hänger löst där. Vad kostar det att fixa detta och behöver man i så fall anlita någon som gör det eller kan man få det gratis på något vis? (kanske säga att den blåst sönder eller dylikt.

Fråga nummer 3, är det någon som kan rekomendera en bra och hållbar närverksleverantör i Karlshman? I dagsläget har jag Telia men är inte nöjd pga små korta avbrott och på kvällen kan internet bli brutalt segt, kanske bara jag som har detta problemet. Det är även så att jag endast kan ha 32mb/s eller något sådant, bor ändå relativt centralt. Så har ni några tips får ni gärna bidra med dom.

Förlåt om texten är slarvigt skriven och säkert massa stavfel etc. Men är galet trött så får skylla på det.

Mvh
Kaitarn
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..