Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

BMW e46 hjälp!

Postat av fRIISK den 21 Juli 2014, 22:39
4 kommentarer · 1 832 träffar
Har en BMW 320-02 E46.

Vet att detta inte är rätta forum att söka på, men jag hoppas att någon här kommer kunna hjälpa mig i mitt mysterium.

Saken är att jag besiktade bilen förra månaden och som svar att handbromsen inte tog nog bra. Jag försökte idag att spänna den utan några större framsteg. Jag vill verkligen inte lämna in den på verkstaden och behöva betala minst 500:- för att dom ska ta en titt på problemet. Saken är att jag spände idag på ena sidan så mycket som det gick, sen spände jag upp 2 kugg. Den andra sidan gick inte lika bra eftersom jag inte riktigt kände motståndet när jag drog kuggen. Jag tänkte att den var på max.

Vet någon vad det kan vara som är fel? Måste besikta bilen inom 10 dagar annars blir den avställd. Hoppas någon har tid att hjälpa mig fundera ut vad det är som behöver att göras.

Skicka gärna ett PM!

Tack/ Friisk
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..