Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Killar som glor/kommenterar ens tjej

Postat av Adelsmannen den 13 Juli 2014, 19:20
32 kommentarer · 1 437 träffar
Halloj grabbar!

Det är så att min tjej är halvitaliensk (och halvsvensk) så hon har ett lite mörkare utseende med svart hår, etc. När hon går runt med en rejälare solbränna så ser hon ändå väldigt exotisk ut. Detta brukar trigga igång fler typer av killar om vi säger så.

Även fast jag går bredvid henne så har killar på senaste tiden väldigt oblygt stirrat på henne. I vissa faller kläcker de kommentarer (dock aldrig på svenska, så man kan väl inte vara helt säker, men det är ganska tydligt ändå).

Viktigt att tillägga är att hon inte klär sig utmanade! Hon kör aldrig korta klänningar, djup urringning osv.

För några få dagar sedan joggade en kille förbi oss och kollade tillbaka 2ggr rakt på tjejen och log. Brydde mig inte förut, men nu efter just den joggande snubben så har jag börjat irritera mig på det djävulskt mycket. Mest för att folk verkar tro att det är OK att göra så även fast jag går bredvid. När jag varit singel så har jag aldrig stirrat och flörtat på en tjej osv när hon går med en annan kille. Tycker det är en allmänt kass still.

Men vad tycker ni? Är det jag som överdriver kanske eller bör man agera ibland? Vad hade ni gjort i samma sits?

Tack :)

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..