Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Viktnedgång

Postat av Monkis96 den 8 Juli 2014, 23:49
15 kommentarer · 695 träffar
Som rubriken lyder. Kanske inte den bästa sidan att diskutera saken om menmen. Nu e det så att jag e jag 17 år och 1.96 lång och väger 115 kg. Har tränat innan så är inte tjock, inget som syns iallafall. Anledningen till att jag gör tråden är att jag märker mer och mer att jsg går upp kilo för kilo och det är ju inte bra så tänkte få ett seriöst stopp efter alla gånger man säger "sista gången" så går det flera år. Åter till saken, ser inte tjock ut men har lite fett så frågan e om det finns nån träningsinriktad kille där ute som skulle linne ge lite råd. Kan man styrketräna på fett så det blir muskler, för jag är inte den killen som gillar att springa jag e mer den killen som vill vara stor med muskler men frågan e ju om jag kanske har lite för mycket fett för det går ju inte bygga muskler på för mycket fett. Många säger till mig att jag ska utnyttja min längd och så stor som du e till att bygga muskler. Tack för ni tar er tid att läsa detta.

Tack på förhand mvh Monkis96
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..