Tjosan!
Har precis köpt en e cigg. Är inte en sådan som röker vanlig cigg, men ville bara prova på en för att mysa lite med. Men jag vette faan vad/hur man gör.
När jag köpte den så fick jag lite information, men det var lite som jag glömde fråga om.
Kassanissen sa att man inte skulle ladda den mer än EN timme. Det jag då undrar över, är om den redan är laddad? Eller är den oladdad när man köper den? Jag vågar inte chansa för tillfället.
En annan fråga är, hur fyller man på med smak? Jag har kollat på youtube videos men vågar inte prova på något för att vara helt säker..
http://gaosimai.gmc.globalmarket.com/products/details/long-life-usage-vaporizer-pen-ego-w-2598591.html Det var faktiskt exakt detta kit jag köpte. eGo-w med 900 mAh.
Någon som har lite tips om denna och kan hjälpa mig? Tro mig, jag kommer vara extremt tacksam för svar.
Puss mina vänner <3
CS:GO.... det är inte 1999...
klart som fan jag menar CSGO.
HUR kan du ens jämföra LOL mot CSGO?
Tror du vi CSGO-folk bryr oss om att LOL är störst inom gaming?
OnT: 1.6 var roligast.
säg ett spel som var större än cs 1.5 och cs 1.6 under sin "prime time" (när spelet var som störst). INGET!
leauge of legends är mkt bättre än cs:go och drf är det större
fan lugn, bakis från fest igår eller är du bara en jävla nörd?
Att påstå att lol är stort pga att det är ett bättre spel är ju som att försöka dränka en fisk
schack gillar jag också för det är lätt att ta med sig och du behöver ingen ström om du använder pjäser och en bräda.
så skulle vilja ranka spelen så här: poker > schack > cs go > lol
Klart man avancerar till CS:GO? Motorn är gjord för e-sport, dom har avancerat lite sen 1.6. Även om det är roligt att återuppleva nostalgin varje år på gubbarnas så är det CSGO som gäller nu.