Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

E cigg - Hjälp!

Postat av IsvaksPatrik den 24 Juni 2014, 17:40
16 kommentarer · 557 träffar
Tjosan!
Har precis köpt en e cigg. Är inte en sådan som röker vanlig cigg, men ville bara prova på en för att mysa lite med. Men jag vette faan vad/hur man gör.

När jag köpte den så fick jag lite information, men det var lite som jag glömde fråga om.
Kassanissen sa att man inte skulle ladda den mer än EN timme. Det jag då undrar över, är om den redan är laddad? Eller är den oladdad när man köper den? Jag vågar inte chansa för tillfället.

En annan fråga är, hur fyller man på med smak? Jag har kollat på youtube videos men vågar inte prova på något för att vara helt säker..

http://gaosimai.gmc.globalmarket.com/products/details/long-life-usage-vaporizer-pen-ego-w-2598591.html Det var faktiskt exakt detta kit jag köpte. eGo-w med 900 mAh.

Någon som har lite tips om denna och kan hjälpa mig? Tro mig, jag kommer vara extremt tacksam för svar.

Puss mina vänner <3

Röker du e cigg?

38 personer har röstat
Föregående tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar