Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ont som fan i knäet

Postat av ballzen den 11 Juni 2014, 07:28
9 kommentarer · 676 träffar
Hej!

Jag har fått så jävla ont i knäet och undrar om det är någonting jag behöver gå till doktorn med! För att ni ska kunna hjälpa mig så ska jag förklara lite!

Började med att jag skulle gå av en kompis båt och där med gå upp på en brygga, kände hur knät började "ila" och ville ge vika, men kom upp på bryggan och inte så mycket mer med det. Samma känsla återkom dagen efter när jag gick upp för trappan hemma, och hela dagen när knäet belastades eller egentligen när det bara böjdes utan belastning!

Idag har det blivit en mindre svullnad men det gör åt helvete ont när jag böjer eller det. Undrar om det är okej att vänta någon dag eller två eftersom jag har skolavslutning och ska, ska på massa studentmottagningar och sen gå ut så hade varit lite tråkigt att missa det och sitta hos doktorn, men om det är farligt så måste man ju :(

Det gör ont på vänster sida"i" knäet och svullnaden är över knäet. (höger ben)

Så är det någon som känner igen sig som undersökt det, någon som kanske pluggar doktor eller någonting som kan göra en bedömning hade det varit super! Trevlig onsdag allihopa :)
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..