Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

KÖPTE AXE FRÅN DOLLARSTORE

Postat av Shockjing den 6 Juni 2014, 14:02
32 kommentarer · 2 903 träffar
Okej jag var för första gången på dollarstore för en vecka sedan, visste inget om det, bara att det var låga priser. Little did I know that allting was skit. Köpte 2 axe för 50kr (awesome deal liksom) och dom funkade att använda i ungefär 2 dagar. Sen började det komma något vitt ämne ut ur dem. Jag tänkte okej, ingen big deal. Använde inte dom på några dagar och sedan när jag gjorde det kom det ännu mer skit ut ur dem. Jag testade min vanliga Axe Excite som jag köpt för länge sedan, helt vanligt, inget vitt skit. När jag testade mina nyköpta axe igen så kände jag att det började fräta på huden och jag fick ett rött märke, helt sjukt, och jag sprutade inte ens länge. Hade jag gjort det i 10 sekunder hade jag förmodligen börjat blöda. Bild på det : http://i.imgur.com/i81btqj.jpg
VAD I HELVETE ÄR DET?!

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..