Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ska gå yrkersintroduktion hjälp!!

Postat av stefanswharz den 27 Maj 2014, 16:20
15 kommentarer · 361 träffar
jag går i 9:an. Det är så hära att jag inte är godkänt i svenska och engelska,mina mentorer har redan sagt att jag kommer få F i slutbetyg i de ämnen och behöver gå yrkersintroduktion. Är inte svensk så det är därför jag har F (mina föräldrar är tyskar),har inte läst lika mycket engelska som vanliga svenskar.
jag gjorde allt jag kunde för att få E,är ganska deppig nu.
vad gör man på yrkesintroduktion? http://www.skolverket.se/skolformer/gymnasieutbildning/gymnasieskola/program-och-utbildningar/introduktionsprogram/yrkesintroduktion-1.195777
vad jag har fattat det som så går man första året och läser upp de icke godkända betygen till E. Det andra året så typ praktiserar man på ett företag och trejde året på gymnasiet så fördjupar man sig eller något. Det här kan vara fel men det är så jag har fattat det som. Kommer jag få gå själv i 3 år?? Vad ska jag göra?? är det värt att gå yrkesintroduktion och inte få betyg. Vad skulle ni ha gjort? behöver verkligen hjälp. Sry för min svenska

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..