Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Anmäld af brud.

Postat av Discjockey af Sumpan den 27 Maj 2014, 10:08
19 kommentarer · 782 träffar
Goddag fbitters. Igår hände det en otroligt sjuk grej att jag fortfarande inte vet om jag drömmer eller ej. Jag var på stan efter ett avslutat arbetspass, solen sken, människorna var glada och några kollegor till mig samt jag skulle till en riktigt trevlig uteservering för att avnjuta en AW (trots att jag bara är praktikant). Vi beställde in lite rosé och livebandet spelade ett gäng sköna covers.

Jag och Anders skulle gå på toaletten, där vi stod mano el mano vid pissoaren och uträttade våra behov. Busig och lulliga som vi var skvätte vi lite vatten på varandra, och han lyckades väta ned mina byxor precis vid gylfmynningen. Redan då tog dagen en fet WHATTHEFUCK vändning när Anders erbjöd sig att torka bort det, eller för att citera ordagrant "Kanske du behöver ett handtag med den fläcken!". Avfärdade snabbt hans erbjudande och gick ut ifrån toaletten och flaxade lite med armarna, och skulle därefter spatsera som Hitler på vägen tillbaka till sällskapet (intern skämt om SD-nazismen). Då, right out of fucking nowhere, går en brud in i min hand och skriker som en grillad tiger att jag misshandlat henne, samt att jag är nazist?!

Förklarade för den befälhavande krogvakten att jag inte alls slog henne och berättade om mitt och Anders lilla upptåg. Då blev jag kallad alltifrån nazistfitta till frimurare, varpå jag blev kastad i fyllecellen, för att sedan få sitta i förhör. Grov misshandel ska det tydligen rubriceras om, även om jag varken slagit henne med knuten näve eller att hon ens fick något synligt märke. Detta måste ju vara pga mina riktigt fina kläder och stekiga frisyr, hon såg att jag hade pengar helt enkelt. Psykopat-bitch fur fanden!

Värt att notera är att Anders är det enda ögonvittnet, samt att han givetvis gett den korrekta versionen (även fast han påstått att vi var på g)... Fan ska jag göra?

Tack på förhand
/Ledsen och missförstådd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..