Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Påkörd på parkering

Postat av semiCoulomb den 19 Maj 2014, 17:59
12 kommentarer · 635 träffar
Hej!

Nu var det så att det var otroligt dåligt väder idag när jag skulle ned till affären och det var kaos på parkeringen. Det var en bil som ställde sig någon centimeter bakom mig när jag hade backsensorerna igång (lysena), och märker sedan att en bil håller på att backa mot mig. Jag undviker att bli påkörd genom att backa någon centimeter och därefter hör jag en mindre "duns" och ser att en bil bakom mig har kört på mig/jag kört på denne (vet inte riktigt eftersom det var dålig sikt).

Jag kliver ur bilen och konfronterar människan och hennes respons blir att det var en bil bakom henne så att hon var tvungen att köra framåt(?). Hon fortsätter och visar mig ett par BRUNA märken på hennes front bumper. Detta gör mig då ganska ställd då jag har röd färg på min bil, och märkena överensstämmer inte med hur hög min bil är.

Det jag nu vill komma fram till är; Var det mitt eller hennes fel? Ingenting hände på min bil och dessa två märken på hennes bil var ca. 0.5cm höga och en millimeter breda.

Tack på förhand.

Mitt fel?

36 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..