Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Styrketräningsmat, hur ser eran mat ut? Goda recept!

Postat av nixten den 15 Maj 2014, 12:52
1 kommentarer · 426 träffar
Känns som att man hamnar i någon ond cirkeln där man tröttnar mer och mer på sin proteinrika mat, det blir enformigt för mig med kyckling, ris, fisk osv osv... Har ni några tips på goda och proteinrika maträtter? Finns det möjligtvis en sida man kan använda sig av med goda recept? Vad brukar ni ha för såser, kryddor och annat att blanda med till ert ris och eran kyckling? Dela gärna med er i kommentarfältet hur maten under eran tränings/icke-träningsdag ser ut och vad ni gör för att få maten till en godare smak! Möjligtvis några goda sallader? Tack!

Mina egna recept vilket jag börjar tröttna på är: Kyckling som jag skär i småbitar (går snabbare att steka) Använder paprika krydda, lite salt, lite peppar. Kokar jasmine ris dvs det klibbiga riset, sås till detta blir ekologiskt majonäs som funkar bra då det har ett lågt kolhydratsinnehåll. Annars blir det laxfilé med ris och majonäs och pressad lime till laxen! l Hamburgarebiffar, kålpudding är något jag har använt mig utav ibland :)!

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..