1
Ingen plan för mitt liv.
Postat av PrestonWhite den 14 Maj 2014, 18:53
41 kommentarer · 1 438 träffar
Hallå Grabbar!
Tar studenten nu om en månad, vad fan ska man hitta på?
Självklart är jag ingen lat bortskämd unge som faktiskt kan leva på föräldrarna i många år till. Utan jag vill tjäna pengar och betala för mig själv. Bli självständig. Men mitt problem är följande:
Jag starkt ogillar staden jag bor i, känns som om jag inte är den där typiska norrlänningen som älskar skoteråkning och vinteraktiviteter. Så jag vill flytta så fort som möjligt, men är väldigt öppen för förslag.
Nu till min fråga.
Var ska man flytta?
Tipsa gärna om städer men var noggrann med att motivera varför dit och vad gör den staden/stället så bra?
Viktigt för mig:
Härliga somrar (Väder, bra möjligheter till bad osv och andra aktiviteter)
Härligt uteliv (Gärna med variation)
Helst "Varm" vinter då jag är väldigt anti-vinter.
Bra jobbmöjligheter. (Alla branscher)
Trevligt folk.
Tackar för framtida förslag. Tack fragbite!
Tar studenten nu om en månad, vad fan ska man hitta på?
Självklart är jag ingen lat bortskämd unge som faktiskt kan leva på föräldrarna i många år till. Utan jag vill tjäna pengar och betala för mig själv. Bli självständig. Men mitt problem är följande:
Jag starkt ogillar staden jag bor i, känns som om jag inte är den där typiska norrlänningen som älskar skoteråkning och vinteraktiviteter. Så jag vill flytta så fort som möjligt, men är väldigt öppen för förslag.
Nu till min fråga.
Var ska man flytta?
Tipsa gärna om städer men var noggrann med att motivera varför dit och vad gör den staden/stället så bra?
Viktigt för mig:
Härliga somrar (Väder, bra möjligheter till bad osv och andra aktiviteter)
Härligt uteliv (Gärna med variation)
Helst "Varm" vinter då jag är väldigt anti-vinter.
Bra jobbmöjligheter. (Alla branscher)
Trevligt folk.
Tackar för framtida förslag. Tack fragbite!
Uppdatering skriven 14 Maj 2014, 18:59
Kan tillägga att min tidigare plan har varit Norge, leva billigt tjäna mer vara snål som fan sen komma tillbaka och leva gott. Resa massor osv. Men, är bra med andra alternativ.