Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Granngubben tror han bestämmer :/

Postat av Låst Konto 49333 den 12 Maj 2014, 09:38
41 kommentarer · 1 632 träffar
Min granne är ca 60-70 år och är en riktigt sur en, dagligen sätter han upp sura lappar med onödigt budskap enbart för att föra irritation boskapet samt att försöka visa sig som maktinnehavare.

Nyligen fann jag en lapp där det stod "inga soppåsar som är halvfulla får kastas pga slöseri av plast i samhället" samt en sur gubbe han låtit någon baby ritat..Väl noterat ör att gubbfan försöker sätta upp regler för varje enskild person o huset.

Har kommit upp lappar och brev hem till alla där det står "Ingen passage genom portdörren efter 2100 på vardagar samt 2230 på helger" han försöker alltså bestämma för oss andra när vi ska vara hemma. Vet inte om portdörren låter speciellt högt men själv noterar jag den inte. Juste en sak till ja kom på är att han även sagt att man ej får duscha/spola toa/kran alltså dricka vatten etc efter samma tider som portanvändning.. Helt galet!

Jag har försökt tala till honom men surisen ryter till och säger "dagens ungdomar" som om det vore fel på mig..

Vad ska man göra? Kan man få honom vräkt på något vis då han faktiskt gör oss andra illa till mods.

Behöver seriösa tips!
Föregående tråd
Nästa tråd

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..