Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nationella i Engelska 6 - Facebook?

Postat av IsvaksPatrik den 28 April 2014, 21:04
7 kommentarer · 497 träffar
Jag blev så jävla äcklad när jag såg att Facebook hade ett eget uppslag i häftet.
Vart fan är världen på väg?

Det som äcklar mig mer är folk som säger "jag kan inte leva utan facebook".
Ärligt talat så skäms jag över att leva på denna planet.

FACEBOOK ÄR INTE ALLT!! Överallt ser/hör jag "Gilla oss på Facebook". På TV, på radio, på internet, på restauranger, i klädbutiker, på en jävla ketchup från fucking ICA?!??!! Vart jag än går. Till och med i skolan. Man sitter med sina skoldatorer och ALLA (Verkligen ALLA) lärare säger "Ni sitter bara vid den där facebook".
Alltså folk tar för givet att alla har det. Jag lärde känna en ny människa för ett tag sedan och hon frågade efter ett tag: "Vad heter du på facebook?" Jag har inte pratat med henne sedan dess. Det var 5 veckor sedan.
Jag har varit utan Facebook i mer än 16 månader och jag har aldrig varit en "aktiv" user. Jag har rent utav alltid tyckt att det är helt värdelöst. (Det var några kompisar som sa att jag skulle skaffa det och jag ba ok, kan prova).

Fyfan vad äcklad jag är, men hur som helst jag frågar igen:
Vart fan är världen på väg?
Och vad fan är facebook?
Uppdatering skriven 28 April 2014, 21:07
Kom på att jag hittade den här också. Det är ju fan livsfarligt att hålla på med sådant. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18788166.ab

Är du frisk?

11 personer har röstat

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..