Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Stress över skola

Postat av wishes den 25 April 2014, 13:45
12 kommentarer · 603 träffar
Jag har ända sen januari haft problem med matten och fysiken i skolan. Jag går andra året teknik och känner att jag verkligen inte klarar av den här matten eller fysiken, det blir helt klart ett F i slutbetyg, vad händer när jag går ut trean och inte har betyg i matte och fysik? Måste jag börja gå om eller kan man plugga konvux? Jag tror jag har helt enkelt valt fel program eftersom jag vill jobba med datorer.
Jag vill verkligen inte gå om ett år eller börja om helt, pallar fan inte.. Förstår inte varför jag skulle behöva sån här avancerad matte för att få jobba med datorer. Jag vill inte bli någon jäkla civilingenjör.

Jag vet inte vad jag ska göra, farsan lär flippa när han ser hur mycket jag har skolkat och hur många F jag har. Skolan suger verkligen. Ville bara skriva av mig lite grann...

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..