Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-2

Ateister och evolutionstroende - 38 minuter GRYM evolutions-misshandel !!!

Postat av Hare Krishna den 3 April 2014, 00:33
150 kommentarer · 2 411 träffar
.
FILMEN SOM KROSSAR HELA EVOLUTIONS-TEORIN !!!

ATEISTER OCH EVOLUTIONSTROENDE - DAGS ATT GE UPP NU ???

Kära älskade Fragbite-vänner.

Jag har här snart under 7 års tid försökt att få er inse hur sjukt absurd evolutionsteorin är.

Ni vet den där sagan om att Mannen och Kvinnan flummat fram från den där fiktiva självskapade slumpbakterien (de evolutionstroendes vördade Urfader), via firren, dinosaurien och de osaliga apdjuren...snacka om sjukt vrickat...och har nu funnit en grymt bra film, som kommer att få er resterande som fortfarande inte kunnat släppa evolutionsflummet, att ge upp er ateistiska evolutionstro... :)

Mycket nöje, 38 minuter grym evolutions-misshandel: "Evolution vs Gud":

https://www.youtube.com/watch?v=U0u3-2CGOMQ

Ha i åtanke att den s.k. mikroevolutionen, bara fråga om adaption inom växt- och djurfamiljerna, inte har någonting med Darwins klassiska evolutionsteori att göra (som filmen handlar om), dvs att livsformer skulle kunna evolvera över familjegränserna.

Bakterierna har alltid varit bakterier, fiskarna har alltid varit fiskar, apdjuren har alltid varit apdjur, Människan har alltid varit Människa.

Att bakterien inte kan utvecklas till något annat än en bakterie, att den inte kan bli en flercellig organism, krossar ju hela evolutionsteorin i bitar, som ju är totalt beroende av att bakterien flummat vidare till Mannen och Kvinnan... :)

TILL DISKUSSION:

Ateister och evolutionsflummare, är det inte dags att kasta in handduken för gott nu?

Har ni överhuvudtaget något endaste vettigt argument kvar för att vi skulle härstamma från en självskapad föräldralös IQ-befriad slumpbakterie?

Jag utmanar er - kom igen!

Saga: Groda + Prinsessans kyss = Prins

Lögn: Bakterie + Miljarder av år + Slump = Människa :)

Må frid, lycka och Gudskärlek råda och äga er, önskar jag er alla av hela mitt hjärta, själens och Översjälens boning, Guds lokaliserade immanenta aspekt, den Helige Anden, Samvetets röst - Herren vare med er!

Aum, Om tat sat, Hare Krishna

Eder evigt tillgivne,
Fick en Snilleblixt
.

Varifrån härstammar Mannen och Kvinnan?

96 personer har röstat
Föregående tråd

150 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 150 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..