1
Går det o få tillgång till mina gamla bilder? (Icloud
Postat av JWester den 30 Mars 2014, 13:27
2 kommentarer · 3 713 träffar
Hej! Det är så att jag skulle gärna få tillgång till mina gamla bilder som funnits på min gamla Iphone 4s, men jag har tappat bort det och den är förmodligen i vatten (orkar inte gå in på detaljer).
Jag är inloggad i samma Icloud som jag var på min gamla Iphone 4s, min nya iphone 5 som jag är inloggad i med samma konto har jag här nu. Jag undrar om det skulle gå o få tillgång till mina gamla bilder på något sätt? Eller om det är omöjligt då jag aldrig riktigt har lagt bilder in på datorn eller något sådant. Jag har alltså aldrig säkerhetskopierat eller dylikt, bara satt i laddaren i datorn och laddat mobilen. (inte gjort ngt med mobilen + datorn alltså)
Kan man på något sätt få tillgång eller är dem borta för evigt?
/ tack så mkt!
Jag är inloggad i samma Icloud som jag var på min gamla Iphone 4s, min nya iphone 5 som jag är inloggad i med samma konto har jag här nu. Jag undrar om det skulle gå o få tillgång till mina gamla bilder på något sätt? Eller om det är omöjligt då jag aldrig riktigt har lagt bilder in på datorn eller något sådant. Jag har alltså aldrig säkerhetskopierat eller dylikt, bara satt i laddaren i datorn och laddat mobilen. (inte gjort ngt med mobilen + datorn alltså)
Kan man på något sätt få tillgång eller är dem borta för evigt?
/ tack så mkt!