1
Bra turnerings pokerklienter ?
Postat av FredrikKarlsson den 28 Mars 2014, 11:21
11 kommentarer · 624 träffar
Tja, jag tycker svenskaspel har bra turneringar, dock har jag ett problem.
Mina bord "fryser" och sedan stängs ner efter 20 sekunder ungefär och jag måste logga in och ut.
Vilket gör att jag missar äckligt många viktiga händer och speciellt i finalborden..
Är trött på detta problem och det är många fler som har samma problem som mig men det tycks inte finnas någon lösning..
Så min lösning är att jag måste hitta en annan sida att spela på.
Jag gillar att köra turneringar som kostar typ 20+5, 30+5, 50+5, 100+5 och hos svenskaspel brukar det finnas iaf varje kvart med minst 15-20 spelare inne så prispotten iaf hamnar på 300-500kr 1a plats.
Nu är min fråga vilken pokerklient som har ungefär samma som svenskaspel?
( jag vill INTE köra turneringar för 5/10 bord ) utan vill köra större turneringar..
( HOLDEM)
Har kört på andra klienter förr, men krm inte ihåg hur dom ser ut..
Mina bord "fryser" och sedan stängs ner efter 20 sekunder ungefär och jag måste logga in och ut.
Vilket gör att jag missar äckligt många viktiga händer och speciellt i finalborden..
Är trött på detta problem och det är många fler som har samma problem som mig men det tycks inte finnas någon lösning..
Så min lösning är att jag måste hitta en annan sida att spela på.
Jag gillar att köra turneringar som kostar typ 20+5, 30+5, 50+5, 100+5 och hos svenskaspel brukar det finnas iaf varje kvart med minst 15-20 spelare inne så prispotten iaf hamnar på 300-500kr 1a plats.
Nu är min fråga vilken pokerklient som har ungefär samma som svenskaspel?
( jag vill INTE köra turneringar för 5/10 bord ) utan vill köra större turneringar..
( HOLDEM)
Har kört på andra klienter förr, men krm inte ihåg hur dom ser ut..