Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Misshandel i Kiruna bla

Postat av W.Churchill den 26 Mars 2014, 01:56
31 kommentarer · 1 481 träffar
Ni har säkert sett klippet där en kille blir misshandlad utan att göra motstånd av två andra killar.

https://www.facebook.com/photo.php?v=611447192276961&set=vb.100002350561935&type=2&theater

Detta är något jag funderat på varje gång någon börjar kaxa ute på stan. Varför är alla så taggade på att visa hur coola de ska vara nuförtiden? Det känns som att alla, som påminner om selfiebekräftelsen även behöver någon slags bekräftelse när det gäller våld. Speciellt efter biran kickar in...

Många ungdomar är så in i helvetes lättprovocerade, det kan vara att man råkar gå in i någon, att man drar ett skämt, vad som helst, you name it. Vår generation är så jävla patetisk med denna feghet. Alltid coola svordomar - häng, slitna jeans, cool keps, fucking horunge, mammas död, etc...

Hur kommer det sig att så många av vår generation är så otroligt patetiska? Är det för att de är otroligt ouppfostrade, vad? Det jag får uppleva i Stockholm är att det alltid (för mig iallafall) är folk från fattiga orter som ska börja kaxa. Jag vet även att de har en vana av att visa hur macho de är, att de inte kan bete sig (Drar inte _alla_ över en kant)

Åt helvete med vår generation. Lär er hur man beter sig.

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..