Kvinnomisshandel eller inte?
Jag stod i matkön, en tjej försöker ställa sig före mig. Jag sträckte då ut armen som i en form av block och antydde på att det faktiskt fanns ett kösystem. Denna tjejen blir då arg och slår mig i ryggen för kung och fosterland samtidigt som hon skriker att jag är ett ''jävla inavel som borde dö''. Jag vänder mig om mot henne och ger henne en LÄTT putt på axeln och frågar vad fan hon håller på med. Hon svarar inte och jag tar min mat och sätter mig. Några timmar senare skriver hennes pojkvän till mig och försöker tvinga mig att säga förlåt annars skulle jag hamna i bråk med honom. Jag säger till honom att jag inte ber om ursäkt för det var hon som började bete sig illa, varför skulle jag då från ingenstans be om ursäkt för en lätt knuff efter hennes beteende? Han snackar då om att jag är en kvinnomisshandlare osv osv...
Vad tycker ni? Rätt eller fel? Är jag en kvinnomisshandlare som han antyder på?
1. du hjälper roy philips och då kommer guolds vara där inne ist för vanligt folk.
2. du dödar roy och då är allt som det var innan
3. du försöker övertala alla i tornet att de inte har något att frukta och då har du både vanliga och nuke skadade människor boendes där.
-