Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Googles verifiering

Postat av groggis----- den 17 Mars 2014, 01:42
0 kommentarer · 256 träffar
Håller på med ett skolprojekt och vi ska använda någon Google Blogger app, har ett gammalt googlekonto men är tydligen tvungen att verifiera det med en mobil. Har ingen fungerande mobil atm och bor i ett mer eller mindre studenthem så har ingen hemtelefon. Har googlat röven av mig efter gratis röstbrevlåda som fungerar men hittar inget. Det som jag kom längst med var k7.net men hela koden kommer inte med i samtalet.

Någon där ute som sitter på ett extra nummer som ni inte använder(google sparar ingen information/kopplar numret till kontot, så skulle inte göra något om det var erat eget nummer men känns inte som att det är en pålitlig fråga så jag låter bara bli) som man kan få låna i någon minut? Ni får en kod så jag kan låsa upp mitt googlekonto helt enkelt :)

Om du inte litar på internet så gör det ingenting! Kan säkert bara maila min ledare imorgon och fråga om jag kan använda någon annan programvara eller fråga någon på facebook när alla har vaknar.

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..