Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejerna i porr tvingas till analsex?!

Postat av Raoul Duke den 11 Mars 2014, 00:31
45 kommentarer · 8 504 träffar
Tja... som topic lyder. Är det något ni lagt märke till?

Efter att ha onanerat ett bra tag (inte i mina sinnens fulla bruk kan man säga) upptäckte jag att en tjej verkligen kämpade för att inte få den i anus. Och jag uppfattade det som att killen rent av jävlades med henne. Han spottade, pillade och slickade henne i anus hela tiden. Nån gång tryckte han in sitt långfinger i hennes röv och pekade fuck you, samtidigt som han skrattade lite hånfullt.
Hon försökte hela tiden nästan lite desperat putta undan honom, sätta handen för anus, trycka in ett finger i anus (så han inte kunde ta henne), sökte ögonkontakt med honom, blinkade med ögonen till honom, stirrade intensivt hela tiden för att få ögonkontakt med killen, viskade nånting typ "oh my god, f*ck my p*ssy instead", alltså jag kan rabbla upp tusen grejen. Det var 100% solkart att hon inte ville. Hon nästan grät. I slutet gav hon upp. Och började istället skrika och stöna och ha sig i 120 decibell. Hon blev överlycklig när han kom i slutet, och la sig på rygg helt utslagen typ.

Var helt jävla chockad efter det. Hon blev ju i princip våldtagen på film. Satt i typ 6 timmar och kollade igenom hur många porrfilmer som helst. Och upptäckte att detta händer i sjukt mycket filmer (olika brudar, olika killar, olika sajter t.ex. brazzers osv).

Hur kommer det sig? Tror ni det stämmer? Hur kan detta hända? Varför? Är det uppgjort? Är jag sjuk och inbillar mig bara eller? Har så många frågor och så lite svar. Kan inte titta porr längre alltså. Ser detta för ofta.

Och jo, denna tråden kanske kan anses som stötande, troll eller vad som helst. Men var ska jag annars vända mig?

Mvh Raoul.

Visste du detta?

168 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 45 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..