1
fråga om paypal
Postat av Andreas :D den 6 Mars 2014, 20:26
5 kommentarer · 856 träffar
när man precis skapat ett konto på paypal och fyllt på paypal saldot, alltså inte lagt till något kort eller liknande, hur lång tid tar det innan man kan köpa saker som inte är t.ex. 1 dollar? har bara verifierat e-postadressen då jag inte äger något kort just nu.
har googlat och hört att dom håller i större delen av pengarna i ca. 24 timmar innan du kan göra större köp, tills dess kan du bara göra "micro-payments".
edit: dom meddelanden jag får när jag försöker göra ett köp för ~180 sek/£20, har handlat för mindre och det har fungerat
"Vi kan tyvärr inte överföra din betalning just nu"
"Vi kan inte behandla din betalning via ditt PayPal-konto just nu. Gå tillbaka till handlarens webbplats och försök med en annan betalningsmetod (om sådan finns)."
har googlat och hört att dom håller i större delen av pengarna i ca. 24 timmar innan du kan göra större köp, tills dess kan du bara göra "micro-payments".
edit: dom meddelanden jag får när jag försöker göra ett köp för ~180 sek/£20, har handlat för mindre och det har fungerat
"Vi kan tyvärr inte överföra din betalning just nu"
"Vi kan inte behandla din betalning via ditt PayPal-konto just nu. Gå tillbaka till handlarens webbplats och försök med en annan betalningsmetod (om sådan finns)."