Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
6

Fisketråden 2014 (officiell)

Postat av JustinBieber den 22 Februari 2014, 23:53
279 kommentarer · 9 294 träffar
Sorry.... Har vart avdankad från fragbite ett tag men men,,, Såg att någon annan startade upp en fisketråd men så kan vi inte ha det...

Så jag ber er att använda denna å sedan posta era sjukste upplevelser/fiskar/händelser, u name it

jag kan börja med att jag fiskade 22,24 och 31 dec.

Resultat

22 december,
7 gäddor varav största var nog på 7 kg, vi fick dom på färgen åland, buster jerk. grunt vatten,

24 december
8 gäddor varav största på 8 kg och samma där. samma färg och samma djup på vattnet, ca 1-3 meter, alltså inget på djupet.

31 december
1 gädda, blivit nån grads skillnad i vattnet där kompisen krokade en gädda i ryggen. annars va det bara 3 följare och inget mer,,,

så nu vill jag höra om ni har köpt nåt inför säsongen
om ni fått några stora fiskar under ismetet och kanske eventuella frivatten där det inte finns någon is alls

bring it on lovers!!!!
Uppdatering skriven 26 Maj 2014, 15:00
nu på långhelgen väntas ungefär 3 dagars fiske. ska försöka ge en uppdatering efter det. skitfiske // JustinBieber

279 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 279 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..