Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad tycker ni är ett bra chattsystem?

Postat av addepladde den 13 Februari 2014, 16:47
6 kommentarer · 590 träffar
Hej!

Vi är ett gäng studenter som har fått i uppdrag att utveckla en chatt och ett eventsystem till ett jäkligt coolt spel vid namn Dynastica.

Det vi behöver hjälp med från er trogna fragbiters är att vi hoppas att ni ska kunna säga vad som är bra och dåligt med olika chatter! Vi har börjat undersöka vad de faktiska användarna (NI!) anser om olika chatter, och vi har valt att undersöka WoW-chatten, Skype och Clash of Clans!

Ni som har spelat WoW, CoC eller använt skype får gärna dela med er av era åsikter kring dessa chatter, och jag kan ju börja med att säga lite vad jag tycker själv om någon av dem så att ni får något hum om vad vi är ute efter!

Jag tycker att WoW har en väldigt bra chatt som är otroligt enkel att använda på alla sätt och vis. Den är väldigt tydlig iom att den har olika färger beroende på i vilken kanal saker skrivs (rosa för privata meddelanden, grönt för guildmeddelanden etc) och att man hur enkelt som helst kan dela upp chatten i olika flikar. Den är inte heller för "kladdig" på något sätt då den inte erbjuder några smileys.

det jag hoppas på nu är att ni grabbar ska kunna ta lite tid från er övriga fragbitetid och kunna dela med er av era åsikter (det är ni jävligt bra på i politiktrådarna om inte annat)

tack på förhand!

edit: jahaja! märkte nu att hemsidan har blivit nedtagen, men ni kan nog hitta lite trailers och liknande på youtube om ni söker på Dynastica!
Föregående tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..