Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Btw vafan är det med alla haters, har dom verkligen inget liv?
''Jag tror inte han kommer få bra status i fängelset. Sen var det bra att de tog fast honom och att han ÄNTLIGEN fick fängelse. De va ta mig fan inte för tidigt!''
''Skulle dock varit kul om han åkte i fängelse och se hur han överlevde där''
''Äntligen fängelse! jävla barnrumpa är han. bara för han är rik och känd så tror han att man kan bete sig hur som helst, helt galet''
Helvete vad förstörd han blir alltså, troligtvis inte långt kvar innan han börjar med ännu tyngre grejer och når botten. Precis som alla andra ungdomskändisar..
Cannabis räknas som knark i Sverige. Knark = illegala droger. Jag skrev inget om att andra är bättre, skrev endast att han har gått ner sig, vilket han har. Och han använder ju uppenbarligen inte bara cannabis..
#19 Weed, alkohol och några piller för att han känner sig nere. Nigga plx, vilken 19-20 åring har inte gjort tagit dom sakerna?
Skiter väl i vad polisen kallar det i Sverige, jag kallar inte det knark. Sluta att vara en sån paragrafryttare. Är du en sån som anmäler dig själv om du går emot röd gubbe?
Faktum kvarstår att större delen av de manliga ungdomskändisarna går ner sig och blir knarkare. Att skölja sin ångest i droger är ju en bra början till det. Dessutom har det hittats både MDMA och benzo i hans lägenhet. Enligt min uppfattning är han på god väg att trappa upp sitt missbruk. Framtiden visar väl hur det blir..
Det är inte polisen som kallar illegala droger för knark. Det är en term/ord som finns i svenska grammatikens ordbok. Och bara för att du inte kallar det för knark betyder inte det att det inte stämmer, hela världen cirkulerar inte kring dig förstår du. :)
Paragrafryttare? När någonting är på ett visst sätt så är det så. Du kan väl säga att 1+1=3 om du vill det, men då får du va redo på att folk tycker du är dum i huvudet.
#22 Tror inte att Justin kör med benso och mdma, måste vara hans polare som har dom där. Har svårt att se Justin maxa mdma :P
Men självklart så skulle vem som helst känt lite ångest. Du kan väl försöka att förställa allt hatet han får varje dag? Tror nog att Justin är en stark individ, är han smidig och smart? Nej det tycker jag inte.
jävlar, han får börja sköta sig för jag tror inte att han vill göra en för lång vända i fängelset där borta i Amerika. Jag tror inte han kommer därifrån utan att bli våldtagen minst en gång då.
Säger inte att källan stämmer till 100% men med tanke på att de hittar MDMA och valium i hans lägenhet och Selena påstår detta, ja det finns rimliga skäl till att han skulle ha tagit det.
Jag anklagar han inte, många som går ner sig knark så. Dock så tror jag fortfarande att han kommer bli en av dem. Just unga kändisar, med så mycket pengar och "makt" kan bara betala borgen och ut och knarka igen. Pressen är på dem igen om det, vilket skapar mer ångest och de knarkar mer.
Att använda droger vid ångest är bland de sämsta man kan göra om man är rädd om livet. Kolla bara på benzoepedemin i Sverige. Folk med ångest får benzo utskrivet, vilket endast förskjuter ångesten som människan känner. Och åker på dubbelt så mycket ångest när människan inte får någon benzo..
#26 Fine om du sitter inne i ditt mansion och lökar. Inte fine när du börjar köra bil hög eller kastar ägg på folks hus. Då drabbar det oss andra och då ska han KEDJAS FAST VID HELVETETS PORTAR.
#32 Är du på en fest för att festa eller för att visa din kläder? Tror nog att nöjet är på min sida att jag slipper dig, tänk att festa men en kille som snackar om sina kläder hela tiden och ska klanka ner på andras kläder.
''LOL DU HAR INTE ARMANI SKOR, VAD GÖR DU PÅ FESTEN''
vet att jag inte skuttar in på en fest med en öppen skjorta en fet guld kedja och ett par shorts och en keps, tyvärr finns det sådant folk på stureplan ochså det skrämmer mig, snälla man behöver inte gå i linne när man är ute en helg man kan väl fan klä upp sig lite grann.
#33 Man kan klä sig snyggt utan att se ut som en luffare. Nej, jag snackar inte om mina kläder. Tycker bara att mjukisbrallor är rätt osmakligt att ha ute på en klubb. Har dessutom fullt upp ute på dansgolvet så skulle inte hinna prata kläder.
Jag tycker i alla fall att Justin är cool XD
Varför bli så arga? Alla tjendiZar smogar XD
Inb4 Justin betalar 48093284023 snubbar på fEngElsEt för att bli hans livvakter sedan blir han nya "T-Bag" från Prison Break och T-Bagar alla färskingar XDDD
En vanlig person skulle åka in direkt i finkan. Men bara för att det är den lilla fjortisen blir det lite böter av de... Han ser sjukt glad ut på mugshotten, men det kanske inte förvånar någon eftersom han är lite påverkad ;D
Vilka jävla argument du har. Om han får göra vad han vill, får alla andra också det då?
Sure, låt han röka på och vad som men man sätter sig inte i en bil och kör ett dragrace om man är påtänd och berusad. Det är ju inte på något sätt okej. Kan köra på en unge eller vad som, sen får han knarka hur mycket han vill det skiter väl folk i. Men att han skulle få göra vad han vill bara för att din lille gyllenk'k reser sig så fort du hör "beiber" är ju bara löjligt.
Är nog rätt många här på fb som tror att du har en liten gaycrush
#47 Han hade 0,4 promille i bl0det. Om han hade varit 21 så hade han fått köra. Hur jävla logiskt är det att skylla på att han var berusad då? Sen att köra när man är kickad är väl inte så jävla farligt.
Så kort sagt så 0.4 promille + 19år = ajabaja, men 0.4 promille + 21 år = no problem. Vad har du att säga om deT?
#72 Jag manipulerar dina texter din min fördel, skulle inte kalla dig läzzsvårigheter. Så varför skulle jag inte gjort samma saker som honom? Du känner väl inte mig. Jag må vara en gamer men jag är inte liten nörd.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Går han klädd sådär på en nattklubb?
Haha han ler ju på bilden, jävla sköning.
Btw vafan är det med alla haters, har dom verkligen inget liv?
''Jag tror inte han kommer få bra status i fängelset. Sen var det bra att de tog fast honom och att han ÄNTLIGEN fick fängelse. De va ta mig fan inte för tidigt!''
''Skulle dock varit kul om han åkte i fängelse och se hur han överlevde där''
''Äntligen fängelse! jävla barnrumpa är han. bara för han är rik och känd så tror han att man kan bete sig hur som helst, helt galet''
#14 överdriv inte.
Kolla in manliga ungdomskändisar. Alla knarkar förfan..
#15 Kolla in alla ungdomarna som inte är kändisar, dom knarkar också. Men vem fan ser cannabis som knark.
#10 ja vadådå? kläderna han har på sig är värt mer än din familj xD
Cannabis räknas som knark i Sverige. Knark = illegala droger. Jag skrev inget om att andra är bättre, skrev endast att han har gått ner sig, vilket han har. Och han använder ju uppenbarligen inte bara cannabis..
Skiter väl i vad polisen kallar det i Sverige, jag kallar inte det knark. Sluta att vara en sån paragrafryttare. Är du en sån som anmäler dig själv om du går emot röd gubbe?
Faktum kvarstår att större delen av de manliga ungdomskändisarna går ner sig och blir knarkare. Att skölja sin ångest i droger är ju en bra början till det. Dessutom har det hittats både MDMA och benzo i hans lägenhet. Enligt min uppfattning är han på god väg att trappa upp sitt missbruk. Framtiden visar väl hur det blir..
Det är inte polisen som kallar illegala droger för knark. Det är en term/ord som finns i svenska grammatikens ordbok. Och bara för att du inte kallar det för knark betyder inte det att det inte stämmer, hela världen cirkulerar inte kring dig förstår du. :)
Paragrafryttare? När någonting är på ett visst sätt så är det så. Du kan väl säga att 1+1=3 om du vill det, men då får du va redo på att folk tycker du är dum i huvudet.
Men självklart så skulle vem som helst känt lite ångest. Du kan väl försöka att förställa allt hatet han får varje dag? Tror nog att Justin är en stark individ, är han smidig och smart? Nej det tycker jag inte.
http://www.celebdirtylaundry.com/2012/selena-gomez-drug-abuse-ecstasy-justin-biebers-girlfriend-1211/
Säger inte att källan stämmer till 100% men med tanke på att de hittar MDMA och valium i hans lägenhet och Selena påstår detta, ja det finns rimliga skäl till att han skulle ha tagit det.
Jag anklagar han inte, många som går ner sig knark så. Dock så tror jag fortfarande att han kommer bli en av dem. Just unga kändisar, med så mycket pengar och "makt" kan bara betala borgen och ut och knarka igen. Pressen är på dem igen om det, vilket skapar mer ångest och de knarkar mer.
Att använda droger vid ångest är bland de sämsta man kan göra om man är rädd om livet. Kolla bara på benzoepedemin i Sverige. Folk med ångest får benzo utskrivet, vilket endast förskjuter ångesten som människan känner. Och åker på dubbelt så mycket ångest när människan inte får någon benzo..
JB har ju stil iaf, damn that boi is looking fajn ^^
http://cdn1.cdnme.se/1803115/7-3/2014-01-23-1921_52e15db9e087c30c4ef52704.jpg
Varför skulle jag vela följa lagarna till punkt och prickar? Åt helvete med verkligheten.
''LOL DU HAR INTE ARMANI SKOR, VAD GÖR DU PÅ FESTEN''
PS: Har inte Armani-skor.
#34 +1
Varför bli så arga? Alla tjendiZar smogar XD
Inb4 Justin betalar 48093284023 snubbar på fEngElsEt för att bli hans livvakter sedan blir han nya "T-Bag" från Prison Break och T-Bagar alla färskingar XDDD
Rättegången är nu avslutad och Justin blev dömd för $2,500 i borgen.
Här är klipp ifrån rättegången, http://www.youtube.com/watch?v=tUK6hygrT88#t=73
#43 Som om att vi hade varit bättre. Jag hade fan varit helt skandalös.
"låt han göra va han vill e ni 12 år eller"
Vilka jävla argument du har. Om han får göra vad han vill, får alla andra också det då?
Sure, låt han röka på och vad som men man sätter sig inte i en bil och kör ett dragrace om man är påtänd och berusad. Det är ju inte på något sätt okej. Kan köra på en unge eller vad som, sen får han knarka hur mycket han vill det skiter väl folk i. Men att han skulle få göra vad han vill bara för att din lille gyllenk'k reser sig så fort du hör "beiber" är ju bara löjligt.
Är nog rätt många här på fb som tror att du har en liten gaycrush
Så kort sagt så 0.4 promille + 19år = ajabaja, men 0.4 promille + 21 år = no problem. Vad har du att säga om deT?
jeeez, trodde inte att fragbitare var så tråkiga o stela.
Nä, men det är såklart. Är man emot fyllekörning är man tråkig och stel. Vilken jävla logik.
Varför skulle jag det? Youtubekommentarer är fan till och med värre än fragbite.
Vilket värde ser ni i att lägga energi på honom?
Jag anser att han bekämpar eld med eld, provocerar och skapar mer hat, vilket leder till att han går in i mer destruktiva banor.
Att bryta mot regler anser jag att inte är ett gott föredöme.
Hata på bieber ifall du mår bra av det, själv så gillar jag honom för att han gör saker som jag själv skulle ha gjort.
Var någonstans i texten uttrycker jag någon form av hat mot honom? Inte för att döma dig eller någonting men har du lässvårigheter?
Du manipulerar mina texter till din fördel, på vilket vis? Vad för fördel?
Jag vet att du inte skulle göra samma saker som honom. Du skulle inte göra det.
Så ge mig några exempel på saker som han gör som jag inte skulle ha gjort?
Du manipulerar mina texter till din fördel, på vilket vis? Vad för fördel?
Jag tänker inte rabbla upp exempel.