Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skype Problem ("Slutar svara")

Postat av Nyym den 19 Januari 2014, 12:42
2 kommentarer · 745 träffar
Tjenare, jag har fått problem med Skype på min dator.
När jag försöker starta programmet, så slutar det svara DIREKT. Låter jag det vara ett tag, så får jag "kontrollen" över det igen. Då lyckas jag skriva in konto-uppgifterna. Och sedan slutar det svara igen. Väntar jag ca 5 minuter till. Så kommer jag in på kontot, men då slutar det svara igen. Ibland kan jag ringa någon kontakt. men det ringer inte för dom. Och som alla andra gånger, så slutar det svara då också. Såfort jag "rör" programmet. Så slutar det svara kort sagt. Jag har testat att installera om det, men det blir samma sak. Jag har även fått ett tips om att testa en gamlare verision av skype. Men då jag tar bort skype från datorn, för att installera en gamlare verision, då jag försöker installera den gamla verisionen. Så säger den att det redan finns en nyare verision på datorn.
VAD SKA JAG GÖRA?!
Kom med alla tips och ideer, är ganska desperat.
Tack på förhand!

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..