Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Samsung s4, batteri rasar.

Postat av discojanne den 12 Januari 2014, 21:25
14 kommentarer · 720 träffar
Tjena, 2 dagar innan jul fick jag mig en helt ny samsung s4. Var så jävla nöjd över det, den är så jävla mycket bättre än iphone tyckte jag. Sen på nyår råka jag tappa det och fick en spricka över skärmen samt tapp skador i kanterna.

Det jag märker nu är att den rasar i batteri, jag har jämfört min med en kompis, vi båda hade använt våra i 9h, jag hade typ bara skickat sms och kollar lite instagram. Han hade kollat instagram spelat spel osv. Jag hade 15% kvar efter 9h och han hade 51%. Jag har lägsta batterinivå och inga program igång, han körde på halva ljusstyrkan.

Jag har testat att köra min telefon med hans batteri vilket inte fungerar heller. Eftersom telefonen är så ny borde jag kontakta försäljaren? MEN dom är ju kända på att skylla på tapp skador, speciellt i detta fall när det är en stor spricka genom skärmen. Jag undrar om nån har varit med om något liknande och hur det löste sig för dig?

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..