Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Gör det rätt från början om du själv inte har kunskaperna som krävs. Något halvtaskigt hemmameck kommer göra det "oseriöst" från början. Som ovanstående har skrivit, kontakta en webbyrå. Ni kommer tjäna på att ha en bra sida direkt i längden!
Kan rekommendera dig att kolla upp Jim Westergren, han gjorde en hemsida till min pappas företag för 10-15 år sedan, som var riktigt high-tech på den tiden, ska tydligen ha gått jävligt bra för honom senare!
Du borde ju kunna installera mysql etc på servern o skapa databas så kan jag fixa resten? Då är ju sidan uppe på 2 min sen bara hitta någon skysst gratis tema och sen börja lägga in produkter och så, sen hitta nån som kan nått om CSS som kan ändra om lite i templatet ju...? Må bäst sålänge pz!
Klart jag inte är helt ute o cyklar i detta, kan nog göra allt helt själv om ja kollar lite guidier osv men då tar allt 2-3 dagar och på dom 2-3 dagarna vill ja kunna hinna lägga upp ALLA varor vilket är mycket, plus försöka få igång design verktyget jag har köpt för 900 så man kan designa sina kläder direkt på sidan om man inte vill köpa andra märkes kläder eller kanske desiga på dom med eller om man köper hel-färgade kläder man vill designa på men det är inte prio1, vill hinna försöka hitta ett fett tema också så det ser proffsigt ut ocu sej med tiden någon som kan CSS som kan designa om templatet lite gran o ändra o fixa. Inte mycket jobb alls om du jämför vad jag är skysst och kan deala tillbaks som belöning. :)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Kontakta webbyrå. Blir mer seriöst på det sättet.
MVH
Din vän, krawn.
Kan rekommendera dig att kolla upp Jim Westergren, han gjorde en hemsida till min pappas företag för 10-15 år sedan, som var riktigt high-tech på den tiden, ska tydligen ha gått jävligt bra för honom senare!
Hoppas allt går bra! :)
Jag börjar inte bygga en webshop på eventuell försäljning :)
Du borde ju kunna installera mysql etc på servern o skapa databas så kan jag fixa resten? Då är ju sidan uppe på 2 min sen bara hitta någon skysst gratis tema och sen börja lägga in produkter och så, sen hitta nån som kan nått om CSS som kan ändra om lite i templatet ju...? Må bäst sålänge pz!
Klart jag inte är helt ute o cyklar i detta, kan nog göra allt helt själv om ja kollar lite guidier osv men då tar allt 2-3 dagar och på dom 2-3 dagarna vill ja kunna hinna lägga upp ALLA varor vilket är mycket, plus försöka få igång design verktyget jag har köpt för 900 så man kan designa sina kläder direkt på sidan om man inte vill köpa andra märkes kläder eller kanske desiga på dom med eller om man köper hel-färgade kläder man vill designa på men det är inte prio1, vill hinna försöka hitta ett fett tema också så det ser proffsigt ut ocu sej med tiden någon som kan CSS som kan designa om templatet lite gran o ändra o fixa. Inte mycket jobb alls om du jämför vad jag är skysst och kan deala tillbaks som belöning. :)
Må gott!
Mvh