Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nyårslöfte: Körkort!

Postat av Blastox den 4 Januari 2014, 16:44
6 kommentarer · 449 träffar
Tjena fellow gamers, fragbiters! Hur har ert nyår vart? Found love? lost love? farmat på WoW kanske? Vilket som så hoppas jag att ni hade det kul!

Jag börjar närma mig 25år nu med raska steg och vart en väldigt bekväm sthlmare av mig och förlitat mig på kollektivtrafiken vi har här, men nu är det väl dax att ta det där extra steget och iaf inskaffa ett körkort!

Jag vet dock inte direkt hur jag ska starta det hela, tänkte fråga er om lite vägledning faktiskt, Är böckerna värda att köpa? börjar man med teorin först eller är det bäst att försöka hoppa in på körskola och få det praktiska ur vägen innan man kör lite hårt på teorin? jag tänkte köra lite intensivt med körkort och sätta en deadline till februari så att jag kan ha ett öppet schema för vidare planering av mitt vilda år med resor, eventuellt bilfärder genom europa! :D

Tacksam till tips kring det här, jag vet att detta inte direkt har med gaming att göra men jag är inte direkt medlem på någon annan sida, fragbite har alltid hjälpt mig med de jag behövt! Men annars så skulle jag också uppskatta tips på annat forum som kanske kan ge mig lite fler svar och tips!

För en övrig disk då, Har ni fixat några nyårslöften? vad tycker ni om löften kring nyår? Hur har ni haft det under ert firande?

Ha en awesome helg vilket som! //Blastox
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar