Själv jobbar jag, (har rast nu). sjukt tråkigt men slutar om lite drygt en timma och då blir det att slå in lite julklappar och gamea resten av kvällen!
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Hostar snart upp min bröstkorg och håller på att laga en god middag, sen blir det väl o välja ut lite schyssta kläder när man åker över till familjen imorgon.
Har handlat sista julklapparna, nu sitter jag här och äter havregrynsgröt. Ska slå in julklapparna snart och inväntar några familjemedlemmar, sedan blir det färd till torpet ikväll.
Sitter här och drömmer om en realityserie om carn och funderar på om man ska duscha inför jul eller om man bara ska smörja in armhålorna i lite dubbeldusch för att lyxa till det lite.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
vad blev de för julklappar #0 ?
Min sambo och hennes syster fick den underbara idén att vi skulle spela Bingolotto ikväll... :D
Sen hoppas jag på att nå Global Elite ikväll i CS:GO!
God jul :)
Som svar på din fråga, precis hemkommen från gymmet. Ska slå in paket, käka och duscha sen chilla. Life is GouD
Mys med familjen och fuckin' bingolotto ikväll!
God jul bois.