Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min dator dör snart... hjälp

Postat av indianare den 21 December 2013, 19:27
8 kommentarer · 1 231 träffar
Datorn har varit åt helvete på sistone. Vet inte vad felet är alltså.

Helt random kunde jag inte starta och komma till inloggningen till datorn. Blev hänvisad till att ta rekommenderade inställningar eller va det var. Felsäkert läge typ. Som sedan skulle lösa problemet från mig. Slutade med att jag fick formatera datorn. Först gjorde jag något så man "starta datorns då den fungerade senast läg" men varje gång jag skulle starta datorn kom samma skit igen och igen. Fick starta om datorn kanske 20 ggr för att kanske komma åt inloggningen så jag kunde fortsätta spela datorspel :D

Men iaf så tillslut gick det ej mer och jag fick formatera hela datorn. Förlorade alla filer och kunde ej säkerheteskopiera pga jag inte hade någon skiva.

Nu igen börja den flippa. Jag får massa felmeddelande på windows update och massa fel koder. Har googlat o gjort allt man ska göra men inget händer. Datorn startar om 3 ggr varje gång innan den fungerar. Pga den försöker ladda ner windows uppdateringar eller nått men så går det ej så startas den om några gånger.

Vad kan problemet vara? Datorn e 1 år gammal och orkar verkligen inte köpa ny, har inte råd..

Snälla hjälp mig.

Slutsats : Datorn startar om 3 gånger innan jag kommer till mitt användarkonto och kan logga in
Kan inte söka efter nya uppdateringar och får felkod 80073712.

Sfc /scannow går inte pga det står "en systemreparation väntar omstart för att slutföras"

Startat om datorn också och antingen hänger den sig eller kommer till systemreperation men där hänger den sig och kan inte gå vidare o reparera felet.

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..