Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Misstänker fel på nätverkskortet

Postat av oliverrevilo10 den 21 December 2013, 15:48
14 kommentarer · 605 träffar
Tjenare, jag har lite problem med mitt internet här hemma! Jag har Telia men tror inte problemet ligger där för det fungerar utmärkt för resterande datorer i huset.

Men till problemet!
Mitt problem är alltså att mitt internet disconnectar utav sig själv och sedan slås på igen efter millesekunden och att det är allmänt långsamt.

Alltså är min fråga, kan detta ha med mitt nätverkskort att göra?
Jag körde en Driverscan och såg att jag hade drivrutiner till mitt nätverkskort att ladda ner men eftersom att internet stängs av och sätts på och är segt så kan jag inte ladda ner det...

För att ge er lite exempel så kan jag inte ens buffra en film på 1 minut i hd, det tar 10 sekunder att ladda upp en lagom stor bild, och jag kan inte kolla på någon typ av streamingsida. Men jag kan spela cs utan hög ms eller att bli dc!
Det har inte alltid varit så här men det börjar bli riktigt irriterande att leva med!

Jag har 100mbit/s fiber så internet borde ju fungera så jag är ganska säker på att det ligger hos min dator!

Någon som har någon tanke?
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..