Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ahmed terroriserade min cykel

Postat av svensture den 16 December 2013, 17:08
0 kommentarer · 318 träffar
Var en helt vanlig dag i skolan med kränkningar och mycket allvarliga hot. Det värsta på förmiddagen var när ahmed hade sprutat sin sädesvätska i min mattebok vilket resulterade i att jag trodde att sidorna var ihopklistrade så för att lösa problemet försökte jag slicka sidorna fria från varandra med tungan. När Ahmed och hans gäng såg detta berättade de för hela klassen som började hånskratta åt mig. För övrigt gjorde läraren ingenting.

Vid maten så tvingade Ahmed mig att sätta sig vid hans gäng och när jag satt mig ner så skriker han "haha jefla svenne" och går därifrån skrattandes med sina kompisar. Fick senare reda på att han spottat i min mat av en annan i klassen.

När skolan slutat så går jag till min cykel för att upptäcka att sadeln fattas och att bakhjulet är punkterat. Det är också hundbajs inkletat på styret. För att lösa problemet tar jag på mig mina handskar, sätter mig på röret där sadeln en gång var så den går in i mitt anus vilket resulterar i ett skrik. Sedan börjar jag trampa mig hemåt och nu är jag hemma, det tog 2 timmar längre än vanligt.

Min fråga är då självfallet, vilken sorts hundbajs var det? Jag själv tippar på att det var en tax som varit lös i magen.

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..