Nu har Expressen börjat att hänga ut folk som säger sina åsikter på div. forum som te.x. axpixlat och friatider. Här är ett klipp när dom åker hem till Jim Olsson, 67 och trakasserar honom. Han är inte ensam med att ha blivit uthängd i tidningen, utan flera andra har också drabbats.
http://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/har-ar-fler-som-hatar-anonymt-pa-avpixlat/
Vad tycker ni om det här? Gör Expressen svenska folket en tjänst för det här?
han borde bli hängd istället!
Sen att deras reportrar börjar gråta när en person säger emot dom är ju bara pinsamt.
-Hej jag kommer från expressen
-Jag vet vad ni gör här, dra åt helvete
-Okey.jpg
Lärde mig redan på dagis att man får tycka som man vill man det kanske bara är jag. Det expressen sysslar med är ju fan nordkoreametoden eller nå.. tyck inte så för då hamnar du på förstasidan och förlorar ditt jobb. Tyck som vi och näthata näthatarna.
Hade haft jävligt kul om dem kom till min dörr.
''SD SYMPATISÖR ATTACKERAR AFTONHORA REPORTER MED JÄRNRÖR''
tycker det är sjukt det expressen håller på med alltså, detta är inga sverigedemokrater utan helt vanliga svenskar som skriver si eller så på internet, då ska man alltså bli uthängd för hela svenska folket som en idiotjävel, somliga av dem där kanske mister jobb osv
Går det att bannlysa media?
Skulle någon kunna rätta mig om jag har fel, men är inte det här ett brott mot mänskliga rättigheter egentligen?
Den uttalat antirasistiska debattören och författaren Lisa Bjurwald avfärdar han kort med "idioten". Muslimer beskriver han som "potentiella utpressare, kravmaskiner och allmänt besvärliga". Han skriver att "lyckliga Sverige finns inte mer", och fortsätter med att skriva om hur välfärden rämnar medan "islamisterna ber" och "kvinnorna skändas". Docent Jim Olsson menar att "inbördsekriget redan har startat". Han skriver "Den totalt ansvarslösa massinvandringen måste kompletteras med återinförande av värnplikten. Endast militära insatser kan stoppa dessa vandaler som hänsynslöst utnyttjar en lamslagen befolkning, som inte kan försvara sig."
Expressen träffade i går eftermiddag Jim Olsson.
Han förklarade då upprört att han inte ville kommentera sina kommentarer på hatsajterna: - Ni försöker bara hindra folk från att rösta på Sverigedemokraterna eller motsvarande. Ni förföljer folk. Jag är inte medlem i partiet. Men jag är oerhört kritisk mot er kampanj mot alla kritiserar någonting som har med invandring att göra."
Förtjänar man att bli uthängd för det här kan man ju undra?