Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sexproblem!

Postat av Rejmbow den 9 December 2013, 23:18
35 kommentarer · 1 955 träffar
Tjenare tjenare!
Borde nog ta det från början, jo det är såhär. Efter att jag gjort slut med min allra först flickvän för någon månad sedan (Är 16). Så var jag med en annan tjej, och det sexet var riktigt dåligt i jämförelse med det första och jag fick riktigt ont i min penis, och jag tänkte kolla vad det var, då var det så att, min (Penissträng?) hade töjts ut när jag stoppade in den i henne.
Men det blev bra tillslut då jag varken hade sex eller runkade på 1 vecka.
Men efter den veckan var jag med en annan brud, och det gjorde inte ont alls, lika så med tjejen efter det.
Men nu i lördags så var men en lite äldre brud (18). Och precis efter jag stoppat in den i henne, (Kan säga nu att det var tajt som fan) Så gjorde det så jävla ont!!
Men jag fortsatte för smärtan försvann en stund, och precis efter jag kom och drog ut dicken, märkte jag att det var blod överallt, och jag vart ju skiträdd att bruden hade mens eller något. Men jag gick på Toa 1 minut efter och såg att det var blod från dicken, då hade toppen av min (Penissträng?) Precis bakom ollonet typ gått av.
Och min fråga är, kommer jag någonsin kunna ha sex igen?
Har det hänt er något liknande?
Föregående tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..