1
Penis-sträng = AV
Postat av discojanne den 3 December 2013, 22:27
21 kommentarer · 9 512 träffar
Som topic lyder har jag lyckats ha av min penissträng. Hade samlag med min flicka förra veckan men blev tvungen att avbryta pga det sved i snoppen men jag kände inte varit ifrån det kom. Idag hade vi samlag igen och jag kände inte att det gjorde ont, jag kände inte ens när strängen gick av... Märkte senare att det var väldigt blodigt när vi skulle byta position.
Jag är väldigt orolig över detta, det är ju min juvel lixom.. Har ingen aning om vad jag ska göra har läst att vissa har opererat och att vissa har låtit det läka på en vecka.. Man har ju en fobi för att slänga fram kuken för en läkare.
Jag undrar om nån har varit med om samma sak och kan säga vad du gjorde, eller nån som är kunnig inom ämnet.
ALLA SOM SKA FÖRSÖKA VARA ROLIGA I KOMMENTARSFÄLTET KAN DRA ÅT HELVETE FÖR DET HÄR ÄR INTE KUL
Jag är väldigt orolig över detta, det är ju min juvel lixom.. Har ingen aning om vad jag ska göra har läst att vissa har opererat och att vissa har låtit det läka på en vecka.. Man har ju en fobi för att slänga fram kuken för en läkare.
Jag undrar om nån har varit med om samma sak och kan säga vad du gjorde, eller nån som är kunnig inom ämnet.
ALLA SOM SKA FÖRSÖKA VARA ROLIGA I KOMMENTARSFÄLTET KAN DRA ÅT HELVETE FÖR DET HÄR ÄR INTE KUL
Uppdatering skriven 6 Januari 2014, 15:43
asdasd