Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
4

Sanningen om SD

Postat av Rainer den 27 November 2013, 19:10
108 kommentarer · 2 833 träffar
För en gångs skull så skall jag försöka komma med en någorlunda saklig kritik mot Sverigedemokraterna, ett parti som är ganska populärt här verkar det som...

Jag har läst igenom SD´s partiprogram och fastnar på en mängd punkter som kan anses tvetydiga. En utav dessa punkter är assimileringen eller den så fint uttryckta svenskheten som beskrivs. Det står att invandrare ska anpassa sig efter det svenska samhället, inte tvärtom. I princip innebär det här att invandrare ska börja dansa kring midsommarstång istället för att vara ett "hot" och till exempel utöva islam.

För Islam är väl "det största hotet sedan andra världskriget" enligt partiledaren?

Vidare kan ni gå in och läsa Kent Ekeroths avpixlat för att få en ännu bättre bild av den utbredda nazismen som finns inom partiet. På senare tid utmålade sidan bland annat en somalisk familj i Härnösand och personuppgifter till familjen lades ut. Ni får gärna tro att SD är ett socialkonservativt parti och det enda partiet som är kritiskt till invandringen. Det enda jag ser är rasism och i vissa fall nazism.

Skäms något fruktansvärt över att ha SD i svensk politik...
Föregående tråd
Nästa tråd

108 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 108 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..