1
Mamma lack för att jag inte går upp "i tid"
Postat av Callekarl123 den 20 November 2013, 01:44
19 kommentarer · 1 094 träffar
Tja, nu är det så att mamma inte gillar att jag inte går upp vid kvart över sju. Jag själv känner inte att jag behöver det därför att det tar 5 min för mig att cykla till skolan och jag börjar skolan oftast 8.10. Jag duschar alltid kvällen innan så det har jag inget behov för och jag äter heller inte hemma därför att jag tycker att det är jobbigt att äta på morgonen.
Det enda jag gör på morgonen är att klä på mig, tvätta mig i ansiktet och borsta tänderna och detta tar 15 min högst.
När jag säger detta kommer hon med något jävla argument att om jag inte går upp då så hinner jag inte vakna riktigt tills första lektionen.
Nu så har hon tagit med mina datorsladdar till jobbet och jag skulle få tillbaka dem om jag skötte mig tills på fredag.
Har hon rätt eller fel?
Det enda jag gör på morgonen är att klä på mig, tvätta mig i ansiktet och borsta tänderna och detta tar 15 min högst.
När jag säger detta kommer hon med något jävla argument att om jag inte går upp då så hinner jag inte vakna riktigt tills första lektionen.
Nu så har hon tagit med mina datorsladdar till jobbet och jag skulle få tillbaka dem om jag skötte mig tills på fredag.
Har hon rätt eller fel?