Vända upp och ner på livet!
Tjenare!
Är en kille på 21 år, som många andra väger jag lite mer, just nu 103kg och 183cm lång.
Det är ju inte den bästa kombon kan jag säga.
Men har efter idag fått lite fler orsaker till att ändra på skiten, orkar inte med det här längre.
Har kört diet från 110 kg till 103, men känner att det är dags att börja träna! Har börjat idag med en powerwalk på 5.2km, kan säga att det känns jävligt gött!
Anledningen till tråden?
Jo jag funderar på att börja gymma med, men jag är en sådan som har verkligen NOLL koll på hur var när man ska gymma så att säga. Det jag behöver tips med är nybörjarvänliga övningar som man kan köra.
(Sen är väl en anledning om jag skriver det här och någon är intresserad så känns det lite som man måste pressa sig själv att leverera resultat även här!)
Alternativt saker man kan köra utan gym med, då jag kommer nog börja med det tills vintern kommer!
Har själv tänkt på kanske börja pumpa lite armhävningar, börja lågt sen öka varje dag?
Är det även värt att ta en "före" bild för att sedan fixa "efter" bild en gång i månaden/veckan, eller vad man nu ska köra?